Alla inlägg den 3 februari 2009

Moi

Av Sara - 3 februari 2009 19:45

Hejhej

Idag har jag varit i skolan där jag hade det ganska kul. Efter skolan gick jag hem och satte mig vid datorn. Nu och nu har jag(latmasken suttit här ett tag och fixat med lite födelsedags presenter till Min söta lilla syster och min bästa kompis! Men som tur var mitt i fixandet fick jag ett sms av Mimmi(wannabeme) som undrade om jag ville följa med henne ut på promenad med hennes hund chippen. Och jag tackade ja och vi gick ut. Vi gick till en skola som heter sävjaskolan där vi åkte på massor av is. Men jag hade oturen med mig och åkte rakt in i en stubbe! Så efter det hade jag ont i svanskotan. Men vi hade jättte kul ändå. Chippen(mimmis hund) försökte hela tiden vi var där få tag i min vante han tyckte nog den var spännande eller så var det för att den luckdade får!Hehehe mina vantar är nog gjorda av ull. Och det var den dagen!

Men jag kom också på att jag inte har lagt in någon bild på mig här och tänkte göra det!!


Kram,

ZEzzara<3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards